CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Tuesday, January 31, 2012

Selamat Hari Wilayah.. (^_^)

Tanggal 1 Februari semestinya dinantikan oleh semua warga Kuala Lumpur .. Semua warga Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Labuan dan Putrajaya akan bercuti bersempena Hari Wilayah ..

tak semua yang dapat cuti .. orang yang kerja shiff macam aku ni cuti pun tetap kena kerja macam biasa .. tapi bukan kerja buta semata-mata, gaji mau up la.. ahaha

Aku tahun ni first time dapat merasa Hari Wilayah .. sebelum ni tak pernah merasa kot .. Bukan apa selama ni kan aku  menetap kat Kedah sekarang ni jer aku dah bertukar dan menetap di Kuala Lumpur ni ....

Kepada yang bercuti aku mengucapkan selamat bercuti .. kepada yang berkerja, berkerja lah dengan hati yang penuh ikhlas okey .

Selamat menyambut Hari Wilayah ..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...