CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Monday, March 7, 2011

My Dream Car

 Hobi melakukan pengubahsuai pada kereta (modifikasi) amat popular 
di kalangan rakyat Malaysia ketika ini. Ianya dipopularkan oleh
negara Jepun dan juga Eropah. Kadang-kadang aku terpikir jgak 
kenapa individu-individu (terutamanya lelaki) gemar sangat tentang kereta ni terutama dari 
segi modifikasi luaran (body), dalaman (enjin) dan juga dari segi set audionya. 
Dari kereta yang bersaiz compact hinggalah ke jenis sport. Bagi sesetenah individu, 
biarlah terpaksa mengeluarkan ribuan ringgit sekalipun semata-mata untuk kereta asalkan 
mendapat kepuasan yang maksimum. Lain orang lain pula pendapatnya. 

Bagi aku, modifikasi luaran iaitu dari segi body sudah cukup kerana 
tidak perlu mengeluarkan wang yang begitu banyak. 
Tapi bila pikir balik, daripada kita habiskan wang beribu-ribu ringgit untuk 
melakukan modifikasi kereta lebih baik kita habiskan duit beli sebuah kereta
yang sudah lengkap dan sistem dalaman dan luarannya. Itu bagi pendapat aku lah, 
pendapat korang pulak mungkin berbeza. 


Di bawah ni aku listkan kereta idaman aku.


PERODUA KANCIL - MIRA




PERODUA MYVI - PASSO 




SUZUKI SWIFT



HONDA JAZZ - FIZZ




NISSAN SILVIA





NISSAN SKYLINE GTR




HONDA CIVIC EK




MITSUBISHI LANCER EVO



MAZDA RX7

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...