CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Friday, July 22, 2011

b u b y e Sume blogger ..

Salam sejahtera semua ..

Firstly , terima kasih aku ucapkepada semua blogger yang sudi me 'folo' blog aku ni ..
Makin bertambah pengikut aku sekarang , makin meriah dan makin happening!
Hahah walaupun takla seramai pengikut Abg Ben ataupun Cik Yuyu tapi tak mengapa , bak kata
orang pelan pelan kayuh . banyak lagi yang hari aku pelajari dalam bidang blogging ni .

Tapi yang sedihnya , aku terpaksa benti daripada bidang blog ni ..

Laa Kenapa ??? Izz Ahmad ada masalah ke? 

Tak ada masalah apa apa .. Cuma nak benti kejap je sebab nak siap siap keluar ngan kawan jer ni..

nak pegi berkayak geng geng aku jer jap g .. kat tasik Darulaman, Jitra . Dah lama xberkayak , memang rindu gila !


Ish , aku bukannya aku nak benti terus la dari blogging . Sampai ati korang terpikir sampai macam tu tau ..

Jumpa lagi , trima kasih sudi baca :D

1 comment:

  1. lor...ingtkan da tak nak ber'blogging' ag~ kuikuikui :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...