CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, February 16, 2012

Sesuatu Yang Indah

  

Assalamualaikum dan salam sejahtera ..

Korang pernah tak menerima atau memberi hadiah kepada / daripada insan yang korang sayang ? 
Semestinya pernah bukan .. Selalunya zaman percintaan memang indah dan bahagia bukan ? Apatah lagi jika kita mendapat sesuatu hadiah daripada insan yang kita sayang , mesti ianya amat istimewa buat kita kan ..

Tapi bagaimana sekiranya orang yang pernah kita menerima / memberi hadiah itu sudah tiada lagi dalam hidup kita .. secara mudahnya kita sudah putus hubungan (clash) dengan orang tu .. 

Terdetik jugak dalam kepala aku , pernah tak korang minta balik apa yang korang hadiahkan kepada ex bf/gf tuh dan sebaliknya .. Ataupun korang dan ex gf/bf korang pulangkan semula hadiah yang korang bagi tanpa tanya dulu ..

Bagiku , apa saja yang aku berikan kepada seseorang aku takkan minta supaya benda yang aku beri tu dipulangkan kembali .. Pernah dia ingin memulang kembali cincin pemberian yang aku hadiahkan kepadanya tapi aku enggan .. aku takkan mintanya pulangkan dan aku juga jenis tak suka orang yang kita beri tu pulangkan kembali benda yang kita hadiahkan kepada aku .. Itu PRINSIP aku ..

Biarlah dia simpan , kalau dia tak suka pun xpe just boleh buangkan jew kan ? Tapi kalau dia minta balik benda yang dia bagi kat aku, aku akan pulangkan kembali.. sebab tuh hak dia kan ..

Ni ada sedikit pendapat daripada kawan-kawan.. Apa pula alasan dan pandangan dari korang?




P/S : Lawaknya tengok video Mak Jemah lakonan Jozan Raja Lawak. Hahaha..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...