CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, February 23, 2012

Meniti hari tua ..

Alhamdulillah , aku bersyukur kepada Allah SWT kerana diberikan peluang untuk bernafas dan bernyawa ..

Pejam celik pejam celik , dah masuk umur 25 tahun dah aku .. hampir suku tahun dah
aku bernafas dan hidup di muka bumi ini .. Boleh dikatakan aku sudah menjangkau usia ' Dewasa '..

Aku bersyukur kerana aku dapat meraikan ulangtahun kelahiranku bersama kedua-dua parents dan ahli-ahli keluargaku di sini , rasa gembira sangat-sangat ..

Masih banyak yang perlu aku lakukan untuk mereka , dan untuk diriku sendiri .. Dan masih banyak lagi yang perlu aku belajar dan fahami erti kehidupan dan kedewasaan ..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...