CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Friday, February 10, 2012

Menghampiri sasaran 10,000

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Aku dan blog ni takder la serius sangat pon .. Just gitu-gitu aje pon , sekadar mengisi masa kosong.. Tak macam sesetengah orang, kalau bijak kita explore memang boleh buat income beribu-ribu dalam sehari.. aku ni jenis yg pemalas sikit, nak update blog sendiri pun berbulan-bulan ..

Seronok bila kita blogwalking dan baca entri dari otai-otai seperti Abg Ben Ashaari dan Yuyu Zulaikha .. kekadang terpikir jugak , macam mana lah dorang dapat idea untuk menulis entri baru yang besh-besh.. rasa macam nak pinjam kejap kepala otak dorang tuh.. Hahaha

Pejam celik pejam celik dah nak masuk 2 tahun setengah dah dalam dunia blogging ni.. dalam tempoh tu aku hanya mampu menarik follower baru 109 orang .. Tapi takpe, setakat tu je yg termampu pun.. Takkan la aku nak paksa-paksa blogger lain follow blog aku kot. Aku pun bukan macam tu lah..

Target aku sekarang ialah nak capai view 10,000 visitor.. So far baru 9,946 orang yang sudi menjenguk blog aku .. yelah, blog aku kan tak pemes macam blog orang lain. Aku mintak support dari korang suma supaya mejayakan target aku tau.. Sudi-sudilah jenguk blog aku yang tak seberapa ni yer.. (^_^)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...