CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Saturday, January 21, 2012

Pengembaraan Kedua (Journey 2)



Aku baru balik dari Wangsa Walk saja jalan-jalan sebab boring duk rumah .. taktau nak buat apa aku pegi la kat TGV Cinema yang ada dalam mall tu .. dan mata aku terpandang satu poster filem ni . JOURNEY 2 .. Apa lagi celapak aku beratur beli tiket kat kaunter .. tengok poster dan treiler dia dalam youtube dah nampak besh jer filem ni ..

Filem ini menceritakan seorang remaja bernama Young Sean Anderson dalam kisah pengembaraannya ke sebuah pulau misteri yang tidak wujud selepas menerima satu code isyarat daripada seseorang di pulau tersebut.

Filem bertemakan action / adventure, sci-Fi / Fantasy ini pastinya akan membuatkan korang dibawa ke dunia alam fantasi .. Walaupun jalan ceritanya agak mudah tapi secara keselurahannya aku memang berasa puas hati apabila menontonnya kerana sekali sekala diselitkan jenaka oleh The Rock ..

Kepada korang yang belum tengok lagi , jom kita pakat serbu wayang okey !



Diarah oleh : Brad Peyton

Pelakon : Dwayne Johson 'The 'Rock', Josh Hutcherson, Michael Caine, Vanessa Hudgen dan Kristin Davis





* Bila tengok muka heroin dia sekali tengok macam Ayu Raudhah pun ada.. Hahahha *

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...