CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Tuesday, December 27, 2011

Wordless Tuesday - Owh, Kuala Lumpur


 Gambar di atas hanya selingan semata - mata..

Hari nih aku off day sehari , dah lama rasa tak keluar jalan - jalan pusing bandaraya Kuala Lumpur.. Aku bangun tido pukul 7pagi , iaitu awal dari kebiasaannya.. Lepas sudah siap - siap mandi ,  dan keluar dari rumah pukul dan naik tren di Stesen Setiawangsa pada pukul 7.30pagi ..

Destinasinya ..... Bukit Jalil

Selepas melalui lebih kurang 45min dan bertukar tren, akhirnya aku sampai ke Bukit Jalil.. Sesudah sampai aku phone kawanku mai datang ambik.. Lepas beberapa minit seketika , kawanku sampai dengan kereta Proton Wira nya..

Aku tak tau dia nak bawa aku nih pi mana , bila tanya jer dia cakap ' Alah , ikut jerla '. Okey fine, aku mengiakan jew, kang tak pasal - pasal pulak kena halau dari kereta.. Beberapa minit lepas tuh aku sampai satu shopping mall, bertulis IOI Mall..

Owh, ke sini rupanya kau bawa aku ! Nak buat apa datang sini ?

'Saja jalan - jalan' , balas nya.. Dalam hatiku , setakat nak jalan-jalan kat tempat aku pun banyak port yang baik yang leh lepak.. Takpe , ikut jer lagi pun lama xjumpa dengan dia..

Nak pendekkan citer, gi situ g tengok wayang citer Mission Imposible pastu blaaa blaaa blaaa blaaa..

Lepas tuh kan, kitorang....... blaa bla....






Dah abis , pendek tak citer? Padan muka korang dah kene !


* Sebenarnya banyak tempat aku jalan-jalan hari ni tapi aku 
takda mood nak taip panjang-panjang , next time yaa ! *

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...