CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Tuesday, July 12, 2011

Pecah rekod peribadi hingga ke Jerman !

Salam sejahtera kepada pembaca dan blogger sekalian..

Wah , firstly trima kasih diucapkan kepada semua yg setia dan sudi baca entry ini.. dan disebabkan korang lah aku masih di sini , bertungkus lumus memecah otak ni mencari idea utk menulis entri ..

Wah, mcm tak percaya jerk! tak sangka ada yang sudi menziarah blog aku yang tak begitu seberapa ni . kelmarin saja hampir 159 kali telah menziarah blog Izz. satu angka besar bagi blogger yang xfamous macam aku ni. (sedar pun..) selama ni boleh bilang je berapa orang jew yg view .. memang cukup memalukan !




Entri  ' Izz Ahmad keluar surat khabar MINGGUAN MALAYSIA ! ' telah berjaya memecahkan rekod entri paling banyak penah aku post. dalam dua hari saja sudah 83 kali dilawati . tak pernah aku dapat angka setinggi itu sepanjang berblog ..


dan entri ' Hang Tuah pun suka makan Kit Kat ' pula hingga sekarang telah dilawati sebanyak 65 kali. harapnya angka tersebut akan bertambah dan terus bertambah untuk hari ini juga berikutnya ..


daripada segi jumlah keseluruhan pengunjung , sebanyak 96 peratus telah dilawati di negara ini dan selebihnya 4 peratus telah dilawati di negara Jerman .. Wah, ada jgak orang sana yg membaca entri aku !! tapi belum dikenalpasti sama ada orang yang membaca itu adalah Melayu atau bukan. Melayu la kot kalau x mcm mana dia paham nak baca ? 





Apa - apapun, terima kasih kpd mereka yg sudi menyinggah dan membaca .. teruskan sokongan korang utk menyokong industri blog tempatan okek ! (^_^)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...