CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Monday, July 25, 2011

Menternak lemak di Mac Donald

Salam sejahtera ..

Hah , entri kali ni aku nak citer pasal makan jer tau .. lepas penat penat aku ngan sis aku shopping pg tadi , kami masuk ke Mac' Donald .. Lokasinya ialah di Star Prade , Alor star .. dekat dekat ngan bulatan Telok Wanjah tuh ! Lama rasanya tak makan Mc' D nih .. yang sis aku pulak tak abis abis nak cube benda terbaru kat situ .. benda apa ?? nih dia..

jeng.. jeng.. jeng....

Promosi ckit.. yes , GCB !

Yer , GCB .. sampai ke sudah aku tak tau GCB tuh apa .. mungkin meaning for G... Chicken Burger kot ? Huruf G tuh aku tak tau apa dia.. my sis beli 2 set GCB , plus air coke dan add on dengan Sundae aiskrim ..
wah , cukup menyelerakan !

Snap dulu sebelum makan..
 
 
Nih burger nya , lom letak sos lagi ..

Memang sedap abis , takat tuh jer aku letak gamba . Tak sempat nak snap banyak banyak sebab perut pun dah lapar sangat .. sapa yang belum rasa , cuba la yer . Memang berbaloi !
I loving it ! (^_^)





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...