CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Saturday, December 18, 2010

Malam Itu

Tatkala org lain sdg nyenyak dibuai mimpi2 indah, 
aku masih lg berjaga.
Jam di lappyku sudah menunjukkan pukul 1.00am
Suasana mlm ni begitu sejuk sekali.
Almaklumlah hujan turun seharian hari ini tanpa
henti, menandakan dtg musim tengkujuh.
Suara unggas & katak sudah menjadi peneman 
aku yg setia pd malam ni..

Dlm kepala aku..
Exam Lembaga Jururawat Malaysia (LJM)
yg slalu bermain di fikiranku..
Mampukah aku?? Bersediakah aku??
Memang tkot bila dpkirkan.
Tgl brapa ari ja lg utk LJM..
penentu masa depanku..

Kawanku sekalian.
Ku hrp kalian brjaya dan lulus smuanya.
Maafkan andai ada terkasar bahasa
Tglkan kenangan yg indah kta 
d KPTM ni.. 
GOOD LUCK!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...